Mustafa Güzel açıklamasına şöyle devam etti.Tribünde omuz omuza vermek, bu tarihi ana şahitlik etmek isteyen Karkamış ve Nizip'te ki tüm sporseverleri Adana’ya davet ediyoruz.
Karkamış Belediyesi olarak, Büyükşehir Belediyemizle birlikte sağladığımız koordinasyonla taraftarlarımız için "ücretsiz ulaşım" imkanlarını hazırladık.Birlik ve beraberlik içinde, Nizip Spor’un bu önemli mücadelesinde sesimizi daha gür duyuracağız.
Başarılar komşu, kalbimiz seninle! Karkamış Belediye Başkanı Mustafa Güzel.